2009年6月13日

世界及歷史,是不會單調重複的。旁邊的一幁相片,是2003年尾,「兔兔」與「Tommy仔」在山頂的合照。那是非常罕有的一次。畢竟,要安排幾隻動物出街,天氣不能太熱,又不能下雨,都已經有一定難度。然而,「兔兔」已經於2007年6月離開了(可參閱站長那個月的手記),而「Tommy仔」也於去年初病逝。以前的人說「此情不再」,或清代才子納蘭性德所謂的「當時祇道是平常」,大抵就是指這些……。

看新聞時總發現有些人「拆謊」及「撒謊」的本事實在太低。幾乎係人都已經可以輕易拆穿的大話,竟然會有人相信;相反,幾乎不可能會有人相信的大話,又依然會有人「作」出來。大家說,世界上是否有太多的「天生一對」?

坐巴士回校時,聽到兩位師奶高人對話,又再次令站長明白甚麼叫「有佢講,冇你講」,紀錄如下:

師奶甲:……,妳去旅行就唔夠我多了!
師奶乙:咁又唔係喎,東南亞、歐洲,我都去過晒……。
師奶甲:我話返大陸丫。
師奶乙:咁就冇得講。
師奶甲:咁梗係冇得講啦,你邊會夠我去得多姐。我果陣時……。
師奶乙:咁就妳叻D。
師奶甲:咁就唔係話邊個叻唔叻。我身體就真係唔錯既!
師奶乙:咁就好羅,可以去周圍玩。如果唔係死左上天堂,就乜都冇。
師奶甲:車,我都唔信咁既野。天堂、地獄,邊個去過丫?咪又係作!
師奶乙:咁又係,神神鬼鬼D野,都係搵黎講架姐。
師奶甲:咁又唔係喎,其他野我唔知,但靈界又係真架播。唔講妳唔知,我細細個就見到果D野,仲問我阿媽……。(下刪500字)

送上Air Supply的最經典:
http://www.youtube.com/watch?v=6lE6Htee0sA&feature=related

請參加「兔兔樂」助養計劃,或捐助〈香港兔友協會〉,為不幸的兔子帶來新希望!請即登入 http://www.hkrabbit.org/donate.html,下載捐款表格。

1 則留言:

Anonymous Jack 說...

哈哈!師奶的對話真的莫名奇妙。
又話不信有天堂與地獄,但又相信有靈界。

站長,看來你頗喜歡小動物,是否沒有人陪?

2009年6月13日 下午10:42  

發佈留言

訂閱 發佈留言 [Atom]

<< 首頁